راهنمای خرید از پنبه ریز

1- جستجو و انتخاب کالا

برای جستجوی کالای مورد نظر خود در سایت، از روش های زیر می‏‌توانید استفاده کنید:

- استفاده از ابزار نوار جستجو در بالای صفحه که می توانید نام محصول، برند یا دسته مورد نظر خودتان را سرچ نمایید.

-  استفاده از دسته بندی محصولات (سلولوزی، آرایشی، بهداشتی و ...) که با انتخاب هر گروه محصولات آن برای شما نمایش داده می شود. برای مشاهده این دسته بندی کافیست نشانه گر موس را بر روی گزینه فروشگاه قرار دهید و سپس گروه مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب گروه مورد نظر؛

لازم به ذکر است انبارها تفکیک شده اند. بدین معنا که اگر شما برای مثال میخواهید محصول را از طریق پست دریافت نمایید، باید کالا در انبار مورد نظر موجود باشد و شما کالا را از انبار پست به سبد خریدتان بیافزایید. در غیر این صورت در مرحله آخر برای انتخاب نحوه ارسال سفارش، دچار مشکل می شوید.

برای مشاهده محصول موجودی محصول مورد نظر در انبار مورد نظر، بایستی بعد از انتخاب انبار (مانند تصویر بالا) باید گروه مورد نظر خودتان را نیز انتخاب نمایید(تصویر پایین)

سپس در پایین همین ستون جستجو، بر روی دکمه جستجو کلیک نمایید

- همچنین بخش‌‏هایی در سایت شامل " پرامتیازترین محصولات" و " محصولات ویژه" در نظر گرفته شده‌‏‏اند که بررسی محصولات در این بخش‏‏‌ها می‌‏تواند شما را در انتخاب محصول مورد نظرتان کمک نماید.

2-  اضافه کردن کالا به سبد خرید

پس از انتخاب محصول ، با کلیک کردن بر روی گزینه اضافه به سبد خرید، محصول به سبر خرید شما اضافه می شود. اگر قصد خرید محصولات دیگری نیز دارید، آنها را نیز به سبد خرید خود اضافه نمایید.

 

3- نهایی کردن خرید

با انتخاب گزینه سبد خرید، وارد سبد خرید می شوید. در این بخش شما سه مرحله در پیش رو دارید؛
- در مرحله اول شما به بررسی سبد خرید خود پرداخته و می توانید محصولی را از سبد خود حذف، و یا تعداد آن را ویرایش نمایید.

ضمنا مبلغ نهایی قابل پرداخت نیز در پایین همین صفحه قابل نمایش است.

- در مرحله دوم شما نحوه ارسال و تحویل کالا را مشخص می نمایید.

توجه : با توجه به تغییرات در نحوه ارسال کالا ، از این به بعد فقط میتوانید از از یک انبار کالای خود را دریافت  نمایید. در صورتی که به هر دلیل به درگاه پرداخت منتقل نشدید و دکمه پرداخت نهایی برای شما نشان داده نشد میبابست مراحل قبل را چک نمایید .

برای نمونه در تصویر زیر بدلیل عدم داشتن موجودی در انبار مورد نظر در مرحله 1 : سبد خرید پس از نمایش پیام عدم موجودی کالای انتخابی در انبار دیگر کالا در سبد خرید به رنگ قرمز نشان داده میشود . این بدان معناست که شما نمی توانید بیشتر از حد موجودی انبار کالای خود را سفارش دهید و باید سبد خود را ویرایش و اصلاح نمایید یا آن کالا را از سبد خرید خود حذف نمایید . (موجودی کالا ها هر هفته بروز میشود و جهت اطلاع از شارژ مجدد کالاها فقط میتوانید به کانال تلگرام پنبه ریز مراجعه نمایید و از شارژ محصولات با خبر شوید)

جهت دریافت سفارشات دو گزینه برای شما وجود دارد؛
- درب انبار ( هویزه تهران، مشهد، بابل و ...)

- درب منزل (پست)

 درب انبار: با انتخاب این گزینه، بعد از 48 می توانید با مراجعه به انبار انتخابی خود (هویزه تهران ، مشهد، بابل  و ...) با ارائه کارت شناسایی سفارش خود را تحویل بگیرید. توجه داشته باشید که ظرفیت انبار برای ثبت سفارشات در یک روز محدود است و پس از تکمیل ظرفیت، انبار مورد نظر تا پایان روز (12 شب) از دسترس خارج می شود.

درب منزل: با انتخاب این گزینه، با توجه به آدرس های ثبت شده در حساب کاربری خود، می توانید آدرس مد نظر خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید نحوه ارسال محصول درب منزل، از طریق پست پیشتاز خواهد بود و هزینه پست نیز بر عهده شماست. (هزینه پستی در فاکتور نمایش داده می شود)

نکته: گزینه درب انبار و پست را باید با توجه به انتخاب محصول از انبار مورد نظرتان در هنگام خرید انتخاب نمایید.

تفاوت خرید درب انبار پست با سایر انبارها در این است که در این شیوه قابلیت نوبت گیری اینترنتی وجود دارد که بایستی در ابتدا انبار را انتخاب کنید

سپس با توجه به برنامه زمانبندی و ظرفیت انبار، زمان های امکانپذیر نمایش داده می شود،

زمان مورد نظر خودتان را انتخاب نمایید