پنبه ریز

بازاریابی شبکه ای

Network Marketing

بازاریابی چند سطحی

نتورک مارکتینگ

pisc

Multi-level marketing

کسب درآمد

dilex

Panberes network marketing

Panberes internet shopping company

پاسخ به پرسش های متداول

مدتی در سیستم فعالیت نداشته ام،در حال حاضر میخواهم فعالیت خود را مجددا آغاز نمایم چگونه می توانم جایگاه خود را فعال کنم؟

این مورد مختص نمایندگان فروش می باشد . پس از ورود به حساب کاربری خود، ابتدا فسخ قرارداد کرده و پس از 15 روز از طریق ثبت نام مجدد بعنوان نماینده فروش جایگاه خود را فعال کرده و با ارسال درخواست نمایندگی فعالیت خود را مجددا آغاز نمایید.

چرا زیر مجموعه های خود را از دست داده ام؟
به دو دلیل این اتفاق می افتد:

 *درصورتیکه درخواست فعالسازی داده اید و مجددا جایگاهتان فعال گردیده است،کلیه زیر مجموعه های شما به یک سطح بالاتر انتقال پیدا می کنند.

 *درصورتیکه فسخ قرارداد انجام داده باشید.

درخواست نمایندگی خود را ارسال کرده ام اما تایید نگردیده است.
دلایل رد درخواستهای نمایندگی به شرح ذیل می باشد:

*صحیح نبودن شماره حساب

*مطابقت نداشتن مشخصات کارت ملی با مشخصات درخواست دهنده نمایندگی

*واضح نبودن اسکن کارت ملی(از لحاظ ابعاد و کیفیت)- اسکن کارت ملی باید حتما از قسمت روی کارت ملی تهیه شود.

بعنوان نماینده فروش ثبت نام کرده ام اما هنوز در جایگاه مشتری هستم.
صرفا ثبت نام بعنوان نماینده فروش شما را در جایگاه نماینده فروش قرار نمیدهد.برای اینکار باید پس از ثبت نام و ورود به حساب کاربریتان از طریق لینک درخواست نمایندگی که در حساب کاربریتان موجود می باشد در خواست خود را ارسال نموده و منتظر تایید آن بمانید.

چطور متوجه بشوم که جایگاهم مشتری،مشتری ترجیحی و یا نماینده فروش می باشد؟
پس از ورود به حساب کاربری خود با مراجعه به منوی حساب کاربری در سمت چپ و بالای صفحه عبارت " شما با نام ...  وارد شده اید و در جایگاه ...  قرار دارید. " جایگاه فعلی شما را نمایش می دهد.

چطور می توانم حساب کاربری خود را حذف نمایم؟
با توجه به قوانین وزارت محترم بازرگانی،تحت هیچ عنوان امکان حذف در سیستم وجود ندارد،چنانچه شخصی نماینده فروش باشد می تواند قرارداد خود را فسخ نماید اما اگر مشتری باشد نیاز به هیچگونه  اقدامی ندارد و چنانچه مایل به فعالیت در شرکت دیگری باشید منعی برایتان وجود ندارد.

بعد از فسخ قرارداد و گذشت 15 روز نمی توانم در شرکت دیگری ثبت نام نمایم.
بعد از فسخ قرارداد و گذشت 15 روز قرارداد شما در شرکت خرید اینترنتی پنبه ریز لغو خواهد شد اما چنانچه هنوز امکان ثبت نام را ندارید کد ملی شما در شرکت دیگری به غیر از پنبه ریز فعال می باشد و می بایست از طریق شرکت مذکور پیگیریهای لازم را انجام دهید.

هنگام ثبت نام با پیغام "معرف شما در حال حاضر بلاک خرید بوده و فعال نمی باشد لذا نمی توانید از این کد بعنوان معرف استفاده نمایید" مواجه می شوم.
معرف شما بلاک خرید می باشد و در حال حاضر نمی تواند بعنوان معرف قرار بگیرد.

سیستم کد من را بعنوان معرف قبول نمی کند و هنگامی که فردی می خواهد از کد من بعنوان معرف  برای ثبت نام استفاده کند پیغام خطای" کد ملی معرف موجود نمی باشد "  مواجه می شود،چه اقدامی انجام دهم؟
به دو دلیل سیستم برای کد معرف چنین خطایی را نمایش می دهد:

1- شما تا کنون درخواست نمایندگیتان را ارسال نکرده اید.

 -2درخواست نمایندگی را ارسال کرده اید اما هنوز تایید نشده است.


http://panberes.ir/blog/post/65001

  ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.

 تلفن گویا : 87118  

لوگوی جشنواره وب و موبایل ایران