کلیه قوانین و مقررات و آیین نامه شرکت بازاریابی شبکه ای خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز مطابق با آیین نامه وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

کلیه قوانین و مقررات این شرکت منطبق با آیین نامه وزارت صنعت ,معدن و تجارت می باشد.

اشخاص حقیقی مجاز به ثبت نام در سایت شرکت پنبه ریز ،دو گروه می باشند:

٭ گروه اول : افرادی که بعنوان نماینده فروش شرکت پنبه ریز عضو سایت می شوند به محض ثبت نام در سایت مشتری نامیده می شوند .این کاربران باید وارد حساب کاربری خود شده و سپس درخواست نمایندگی بدهند تا جایگاهشان به نماینده فروش تغییر نماید.

نکته : کاربران گرامی زمانی که درخواست نمایندگی ارسال نمایند، درخواستشان به صورت آنلاین به وب سرویس وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شده و در صورت تایید، به عنوان نماینده فروش شرکت میتوانند فعالیت خود را آغاز نمایند. بدین معنی که علاوه بر فروش محصولات شرکت ، مجاز به فعالیت بازاریابی شبکه ای و شبکه سازی نیز می باشند. پس از تغییر عنوان، کارشناسان مربوطه مدارک و شماره حساب وی را بررسی کرده و در صورت عدم وجود مشکل در مدارک ارسالی، درخواست نمایندگی به تایید نهایی میرسد و در صورتی که مدارک صحیح نباشند، در خواست نمایندگی باطل شده و کاربر تا 72 ساعت فرصت دارد تا با مراجعه به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه "ناقص بودن مدارک" مدارک خود را ویرایش کند تا مجددا مورد بررسی کارشناسان قرار گیرد. در صورتی که تا 72 ساعت مدارک ویرایش نشود، حساب کاربری کاربر "بلاک نمایندگی" میشود که در این صورت امکان خرید و معرفی فرد دیگر به سازمان فروش، برای شخص وجود ندارد.

لازم به ذکر است کاربر ان گرامی اگر اقدام به ثبت خرید کنند، تنها در صورتی پورسانت به ایشان تعلق میگیرد که تا پایان ماه درخواست نمایندگی خود را ارائه نماید.لذا درغیر این صورت هیچ پورسانتی به ایشان تعلق نخواهد گرفت.

توجه کنید ؛ شرط واجد صلاحیت شدن دریافت پورسانت سازمان فروش برای نمایندگان فروش، مبلغ 100.000 تومان فروش شخصی در هر ماه)بدون احتساب هزینه ارسال،  مالیات بر ارزش افزوده و ادوات تبلیغاتی) می باشد.

٭ گروه دوم : در قسمت باشگاه مشتریان سایت صرفا جهت خرید کالا به عضویت سایت در می آیند. این افراد اصطلاحاَ مشتریان ترجیحی نامیده می شوند. در هنگام عضویت این افراد ملزم به ارائه شماره ملی شخصی که آن ها را به شرکت معرفی کرده است می باشند.

نکته یک: این افراد به هیچ عنوان مجاز به ارسال درخواست نمایندگی فروش نمی باشند. درصورتی که بعدها قصد فعالیت بعنوان نماینده فروش را داشته باشند، می بایست از طریق حساب کاربری خود برای ثبت نام مجدد اقدام نماید.

نکته دو: این افراد قیمت اصلی محصول را با 10% تخفیف امتیازی خریداری می نمایند (این تخفیف در فاکتور قابل مشاهده است) از آنجا که این افراد نماینده فروش شرکت به حساب نمی آیند ، هیچ گونه پورسانتی به آنها تعلق نخواهد گرفت.

تبصره: در صورتی که مجموع خرید شخصی نماینده فروش در یک ماه شمسی ،کمتر از ، مبلغ 100.000 تومان فروش شخصی در هر ماه)بدون احتساب هزینه ارسال،  مالیات بر ارزش افزوده و ادوات تبلیغاتی) باشد، نماینده فروش مجاز به دریافت پورسانت نمی باشد و اگر شرط فوق در سه ماه شمسی متوالی برقرار نشود ،نماینده فروش بلاک خرید می شود و کلیه زیر مجموعه های وی به یک سطح بالاتر منتقل می شوند و اصطلاحاً کامپرس می گردد. برای رفع بلاک می تواند از طریق دکمه "فعالیت مجدد" که در روبروی پیام بلاک خرید قرار گرفته خود رفع بلاک کرده و فعالیت خود را از سر گیرد.

تبصره 2: در صورتیکه عملیات فشرده سازی (کامپرس) در مورد نماینده فروش اعمال گردد، وی تمام زیر مجموعه خود را از دست می دهد و اگر بخواهد مجدداً فعالیت نماید می تواند از طریق حساب کاربری خود اقدام نماید.

لازم به ذکر است که تحت این شرایط به هیچ عنوان مجموعه از دست رفته به جایگاه قبلی وی منتقل نخواهد شد.

نکته چهار: مشتریان ترجیحی در سطح صفر معرف خود قرار می گیرند و میزان پورسانت دریافتی معرفشان برابر  با 10 درصد می باشد. و چنانچه امتیاز فاکتور ایشان بین 200-349.99   باشد 15 درصد و اگر امتیاز فاکتور بالاتر از 350 باشد معادل 20 درصد به معرف ایشان پورسانت تعلق میگیرد.

 

نحوه محاسبه هزینه ارسال محصولات شرکت پنبه ریز:

هزینه پست بر اساس امتیاز فاکتور و به صورت ذیل محاسبه می گردد:

جمع امتیازهای فاکتور

هزینه پست

جمع امتیازهای فاکتور کمتر از 80 امتیاز باشد

هزینه پست بر عهده مشتری(با توجه به وزن و تعداد کالا متغیر می باشد.)

بین 80 تا 120 امتیاز

3000 تومان

بین 120 تا 150 امتیاز

1500 تومان

بیشتر از 150 امتیاز

رایگان

توجه کنید: نحوه محاسبه هزینه ارسال برای هر دو گروه افراد که در بالا توضیح داده شد، یکسان می باشد.

٭ هیچگونه خرید اجباری جهت عضویت در بازاریابی شبکه ای این شرکت وجود نداشته و عضویت در سیستم بازاریابی شبکه ای این شرکت کاملا رایگان می باشد.

* در زمان ثبت نام در وبسایت شرکت، مسئولیت صحت هویت و اطلاعات بانکی ثبت شده هر شخص به عهده خود شخص و شخص معرف وی میباشد،در صورتی که شخصی برای فعالیت در شرکت، از نام افراد خانواده خود یا هر فرد دیگری سوء استفاده نماید،جایگاه شخص و معرف وی غیر فعال خواهد گردید.

٭ در این شرکت هیچگونه حق بازاریابی بابت عضوگیری پرداخت نشده و پرداخت پورسانت و پاداش ها فقط بابت فروش محصولات این شرکت می باشد.

٭ شرکت متعهد می شود طبق طرح کسب درآمد از بازاریابی شبکه ای پنبه ریز به نمایندگان فروش خود حق الزحمه پرداخت کند.

٭ شرکت متعهد می گردد که کلیه کالاهای فروخته شده توسط نماینده فروش بازاریابی شبکه ای را به مشتری تحویل نماید.

٭ شرکت متعهد می گردد ،جزوات و کاتالوگ های آموزشی مورد نیاز کار نماینده فروش بازاریابی شبکه ای را در اختیار نماینده فروش بازاریابی شبکه ای قرار دهد.

٭ شرکت متعهد می گردد که در صورت فوت نماینده فروش،کلیه حق و حقوق وی رابه وارث قانونی وی، پرداخت نماید و در صورتی که نماینده فروش وارث قانونی نداشته باشد ،کلیه حق وحقوق نماینده فروش به حسابهای خیریه از طرف وی واریز می گردد.

٭ شرکت متعهد می گردد کلیه پورسانت و پاداش های هر بازاریاب شبکه ای را پس از پرداخت کامل خرید کالا و فقط به حساب بانکی خود بازاریاب، تا پایان 7 روز اول کاری هر ماه شمسی به صورت نقدی واریز نموده و در صفحه اختصاصی وی در وب سایت شرکت، موخر به انجام عملیات بانکی اعلام نماید.

٭ چنانچه نماینده فروش از نظرمراجع قانونی، یک فرد ممنوع المعامله و یا تحت پیگرد باشد،هر زمان که شرکت از این موضوع مطلع گردد، قرار داد را به صورت یکطرفه و بدون اطلاع قبلی فسخ می نماید.

٭ نماینده فروش بازاریابی شبکه ای متعهد می گردد که در هنگام معرفی محصولات و بازاریابی می بایست فقط به اطلاعات درج شده بر روی بسته بندی محصولات و وب سایت و مالتی مدیاهای شرکت ( کاتالوگ ،جزوه ، عکس، صدا، تصویر وغیره) اکتفا نموده و از ارائه هر گونه اطلاعات دیگر و غیر واقعی اجتناب نماید.

٭ نماینده فروش بازاریابی شبکه ای حق مصاحبه و یا مذاکره و یا سفارش تبلیغات با و به هیچ یک از رسانه های گروهی را ندارد.

٭ نماینده فروش بازاریابی شبکه ای باید کلیه قوانین و مقررات جاری حاکم در کشور و شرکت را رعایت نموده و به موازین اخلاقی و اسلامی احترام گذاشته و پایبند باشد و نباید مبادرت به فعالیتی کند که ممکن است منجر به بدنامی خود و یا شرکت شود. در غیر اینصورت مسؤلیت و عواقب آن به عهده نماینده فروش بوده و شرکت در این مورد مسؤلیتی نخواهد داشت.

٭ نماینده فروش به عنوان بازاریاب شبکه ای این شرکت ، حق هیچگونه سوء استفاده ، دریافت وجه و یا فروش هیچگونه کالای دیگری را به صورت ترکیبی و یا جداگانه تحت تحت عنوان شرکت پنبه ریز را به کسی نداشته و فقط حق فروش محصولات این شرکت که در وبسایت رسمی شرکت میباشد را دارد.

٭ نماینده فروش متعهد می گردد که کلیه وجوه پرداختی خود را بابت خرید محصولات شرکت، فقط به حساب رسمی شرکت که به نام شرکت خریداینترنتی مروارید پنبه ریز می باشد، واریز نماید. بدیهی است مسئولیت واریز وجه به هر حساب دیگری به جز حساب شرکت به عهده خود نماینده فروش می باشد.

٭ شماره حساب بانک ملت 8155732678:  به نام شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز

٭ نماینده فروش بازاریابی شبکه ای متعهد می شود که معرفی و بازاریابی محصولات شرکت را فقط برای مصرف کنندگان نهایی انجام داده و از فروش مستقیم به توزیع کنندگان ،عمده فروش ها ، خرده فروش ها و واسطه ها خودداری نماید.

٭ نماینده فروش بازاریابی شبکه ای متعهد می گردد که کلیه اطلاعات مربوط به شرکت و مشتریان (تجاری ،آماری و ...) را محرمانه تلقی کرده و از آنها در راستای منافع شخصی خودش یا شخص ثالث استفاده ننماید،درصورتی شواهد دلالت بر همکاری مستقیم و یا غیر مستقیم وی با سایر شرکتهای بازاریابی شبکه ای ٭ نماینده فروش بازاریابی شبکه ای حق هیچگونه سوءاستفاده از کلیه آرم ها ، برند ها ، اسامی ، سایت اینترنتی، عکس ها، طرح ها و مالتی مدیاها و شعارهای متعلق به شرکت را چه مستقیم و چه غیر مستقیم ندارد.

داشته باشد،این شرکت قرارداد وی را به طور یکطرفه فسخ می نماید،

٭ نماینده فروش اختیار اهدا، فروش، واگذاری یا انتقال امتیاز توزیع کنندگی خود را به دیگران ندارد مگر با مجوز کتبی از شرکت و نمایندگان فروش مستقیم زیر مجموعه خود.

* افراد زیر 18 سال مجاز به ثبت نام و دریافت نمایندگی فروش نمی باشند.

* تحت تأثیر تبلیغات کذب و دروغین اقدام به خرید مازاد بر نیاز خود و خرید غیرواقعی نکنید. ثبت سفارش خرید صرفاً با انگیزه دریافت پورسانت به ضرر بازاریاب خواهد بود.

* بازپس گیری محصولات
بند ط ماده 7 آیین نامه اجرایی تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی- در صورت فسخ قرارداد بازاریاب، باز پس گرفتن محصولات فروخته شده (حداکثر طی 12ماه منتهی به تاریخ فسخ قرارداد) که قابل فروش مجدد است و استرداد مبلغ دریافتی کالای مرجوعی منهای هزینه ارسال و باز پس فرستادن کالا و سود خرده¬فروشی تعلق گرفته شده به بازاریاب از قیمت برای مصرف‏ کننده و مالیات غیر قابل استرداد.
تبصره- شرکت بازاریابی شبکه ای می‏ تواند کمیسیون پرداخت شده در ازای فروش کالای مرجوعی را از کمیسیون بعدی بازاریابان سطوح بالاتر کسر نماید.

تبصره- محصولاتی که بصورت پک هستند،در صورت باز شدن پک و کسری اقلام آن، پک قابل برگشت نیست و باید تمامی محصولاتی که بصورت پک ارائه شدند، با هم عودت گردند.

تبصره-مشتریان ترجیحی حداکثر تا 7 روز کاری برای برگشت کالای خریداری شده،  فرصت خواهند داشت و پس از طی این بازه زمانی کالای فروخته شده پس گرفته نخواهد شد.

* درزمان تحویل کالا از صحت و سلامت کالای خریداری‌ شده مطمئن شوید و از دریافت کالاهای معیوب و یا مغایر با سفارش خودداری کنید.

* امکان فعالیت همزمان در چند شرکت بازاریابی شبکه‌ای برای شما وجود ندارد.

* شرایط تحویل محصول درب انبار

ماده1: کاربر هنگام خرید درب انبار، ضمن انتخاب انبار مورد نظر خود، روز و ساعت تحویل کالای خریداری شده را نیز باید انتخاب نماید.

ماده 2: کاربران جهت اصلاح زمان تحویل، تنها 48 ساعت قبل از زمان ثبت شده در سایت فرصت تغییر  زمان تحویل را دارند.

ماده 3: اگر کاربر در زمان مقرر جهت دریافت سفارش خود اقدام ننماید، یک ماه از تاریخ سفارش فرصت دارد تا بامراجعه حضوری به انبار مورد نظر و رعایت ترافیک کاری و هماهنگی با مسئولین انبار اقدام به دریافت سفارش خود نماید. در صورتی که در این فرصت اقدام به دریافت سفارش خود ننماید، به صورت سیستمی این سفارش انصراف از خرید تلقی شده و مبلغ آن پس از کسر هزینه های مربوطه (پورسانت،  انبارداری) از محل آن خرید به خریدار عودت می گردد.

* شرایط وجود هرگونه مشکل در بسته های ارسالی

تک ماده :کاربرانی که سفارش خودرا از طریق پست دریافت می کنند، در صورت پاره بودن یا خرابی جعبه از پست تحویل گرفته نشود و در صورت عدم خرابی جعبه پس از تحویل در صورت وجود هرگونه مشکل در محصولات ارسالی حداکثر ظرف مدت 72 ساعت پس از دریافت، از طریق اعلام کسری ، اعلام خرابی محصول و یا مشکلات پستی  که در لیست سفارشات می باشد به شرکت اعلام نمایند.در غیر اینصورت هرگونه مسئولیت احتمالی به عهده خریداران می باشد.

 


http://panberes.ir/blog/post/58001

  ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.

 تلفن گویا : 87118