راهنماي بلاک

به طور کلی سه نوع بلاک وجود دارد؛
 

الف) بلاک خرید

ب) بلاک نمایندگی

ج) بلاک لاگین

بلاک خرید:
در صورتی که در سه ماه شمسی متوالی مجموع خرید شخصی نماینده فروش و مشتریان ترجیحی  ایشان (در هر ماه) کمتر از مبلغ  100.000 تومان باشد، نماینده فروش بلاک خرید میشود.

توجه داشته باشید این مبلغ (100 هزار تومان)  بدون احتساب هزینه ارسال،  مالیات بر ارزش افزوده و ادوات تبلیغاتی و تخفیف محاسبه می شود.


( جمع کل فاکتور برای مبلغ 100 هزار تومان محاسبه می شود)

بعد از بلاک نماینده فروش، زیر مجموعه های وی اصطلاحاً کامپرس شده و به یک سطح بالاتر منتقل می شوند.

نماینده فروش برای رفع بلاک  و فعالیت در همان جایگاه می تواند از طریق دکمه "فعال سازی مجدد" که در روبروی پیام بلاک خرید قرار گرفته خود رفع بلاک کرده و فعالیت خود را از سر گیرد. . لازم به ذکر است که بعد از فعال سازی مجدد،  مجموعه از دست رفته به جایگاه قبلی برگشت داده نخواهد شد.

نکته: در صورتی که نماینده فروش تمایل به تغییر بالاسری داشته باشد، گزینه تغییر معرف در میز کار فعال بوده و قبل از فعالسازی ابتدا تغییر بالاسری زده و سپس فعالسازی را اعمال کند.

 

بلاک نمایندگی:

در صورتی که درخواست نمایندگی رد شود و نماینده فروش تا 3 روز جهت رفع نقص اقدام نکند، بلاک نمایندگی می شود.

در این حالت بایستی وارد حساب کاربری شده و بر روی نام خود در بالای صفحه کلید کند و گزینه " ناقص بودن مدارک" را بزند و نواقص را برطرف کند تا رفع بلاک شود.

 

همچنین اگر نماینده فروش تا 10 روز پس از تایید نمایندگی، متن قرارداد خود را از طریق میز کاربری دریافت، تکمیل و به شرکت ارسال نکند، بلاک نمایندگی می شود. در این صورت بایستی سریعا نسبت به ارسال قرارداد اقدام نماید تا پس از ثبت قرار داد، رفع بلاک شود.

 

بلاک لاگین:

در صورت تخلف از قوانین و مقررات یا سوءاستفاده از حساب کاربری، کاربر "بلاک لاگین" می شود. به این معنا که دیگر نمی تواند وارد حساب کاربری خود بشود.

با توجه به اینکه کاربر نمی تواند وارد حساب کاربری خود شود، بایستی از طریق یکی از بالاسری های خود به واحد "ارتباط با مشتری" تیکت بزند تا همکاران شرکت ایشان را راهنمایی کنند.


http://panberes.ir/blog/post/50001

  ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.

 تلفن گویا : 87118