راهنمای ویرایش اطلاعات حساب کاربری

نام و نام خانوادگی:

برای ویرایش نام و نام خانوادگی بایستی به واحد ارتباط با مشتری تیکت زده و اسکن کارت ملی خود را نیز ارسال نمایید تا مشخصات شما ویرایش گردد.

 

کد ملی:

در صورتی که در هنگام ثبت نام کد ملی خود را اشتباه وارد کردید، تا قبل از آنکه درخواست نمایندگی دهید (یعنی تا زمانی که سمتتان مشتری است) می توانید با کد ملی صحیح خود ثبت نام کنید. و حسابی که نیز با کد ملی اشتباه ثبت کرده اید، در صورت عدم خرید در طول یک ماه حذف خواهد شد.

اما اگر بعد از ثبت درخواست نمایندگی (چه در صورت رد و چه در صورت تایید درخواست) متوجه اشتباه بودن کد ملی شدید، بایستی به واحد ای تی تیکت زده و تصویر کارت ملی تان (اتباع تصویر کارت آمایش و یا گذرنامه) را نیز ارسال نمایید تا بررسی شده و در صورت امکان اصلاح شود.

نکته: اتباع برای ثبت نام باید کد شناسایی قرمز رنگ درج شده در کارت اقامت خود (بالای عکس پروفایل) یا شماره سوزنی درج شده در گذرنامه (بدون حروف) را ثبت کرده و جلوی آن عدد صفر را به تعدادی اضافه کرد تا به عددی 16 رقمی تبدیل شود.
مثال:

اگر کد شناسایی 1234567 باشد، باشد 1234567000000000 را درج کنید.

 

نحوه ارسال تیکت برای اصلاح نام و نام خانوادگی و ویرایش کد ملی:

ابتدا در میز کار گزینه تیکت را انتخاب کنید

سپس گزینه ارسال درخواست را بزیند

سپس موضوع تیکت،اولویت و واحد مورد نظر را انتخاب و درخواست خود را در بخش توضیحات نوشته و ارسال نمایید.

نکته: ضمیمه تصویر کارت ملی برای ویرایش الزامی است.

 

وارث:

برای ویرایش نام و کد ملی وارث باید وارد حساب کاربری خود شده و اطلاعات حساب کاربری را انتخاب کنید.

سپس گزینه ویرایش  اطلاعات را اتخاب کنید.

سپس تغییرات مورد نظرتان را اعمال کرده و گزینه ذخیره تغییرات را بزنید.

ضمنا توجه داشته باشید برای ثبت ذخیره اطلاعات، باید رمز حساب کاربری را نیز وارد نمایید.

 

 

تغییر رمز:

برای تغییر رمز می ‌بایست وارد حساب کاربری خود شده و در بخش اطلاعات حساب کاربری، گزینه ویرایش اطلاعات ار انتخاب و سپس وارد صفحه تغییر پسورد شده و رمز جدید خود را وارد نمایید سپس رمز جدید را تکرار کرده و سپس رمز قبلی خود را وارد کنید و ثبت را بزنید.

 

 

شماره حساب :

در صورتی که  درخواست  تغییر شماره حساب را دارید، به لینک زیر مراجعه نمایید؛

https://www.panberes.ir/blog/post/263001

 

شماره همراه و ایمیل:

برای تغییر شماره حساب می ‌بایست وارد حساب کاربری خود شده و در بخش اطلاعات حساب کاربری، گزینه ویرایش اطلاعات را انتخاب و شماره تماس و ایمیل خود را اصلاح نمایید.

 

ویرایش آدرس:

جهت ویرایش می ‌بایست وارد حساب کاربری خود شده و در بخش اطلاعات حساب کاربری، گزینه ویرایش اطلاعات را انتخاب و در بخش مدیریت آدرس اقدام به ثبت و یا ویرایش آدرس کنید.

دقت داشته باشید که حتما باید آدرسی به عنوان پیش فرض داشته باشید. آدرس پیش فرض قابل ویرایش نیز نمی باشد. بنابراین برای ویرایش آدرس پیش فرض، ابتدا باید آدرس جدید ثبت و سپس به عنوان پیش فرض انتخاب کرده و آدرس قبلی را حذف نمایید.

 

انتقال حساب کاربری:

تغییر هویت و انتقال حساب کاربری به شخص دیگری هرگز امکان‌پذیر نمی‌باشد.

 


http://panberes.ir/blog/post/280001

  ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.

 تلفن گویا : 87118