راهنمای رد درخواست نمایندگی

راهنمای رد درخواست نمایندگی:

پس از ثبت درخواست نمایندگی، ممکن است درخواست شما به دلیل مشکل در یکی از موارد زیر رد شود؛

  • کد ملی / کد کاربری
  • شماره حساب
  • تصویر کارت ملی / کارت شناسایی

 

کد ملی / کد کاربری:

در صورت رد درخواست نمایندگی به دلیل وارد نمودن اشتباه کد ملی یا کد کاربری، باید به واحد آی تی تیکت زده و ضمن درخواست اصلاح آن، تصویر کارت ملی و یا کارت شناسایی معتبر خود را نیز ضمیمه تیکت کنید.

پس از اصلاح کد ملی، بایستی وارد حساب کاربری خود شده و بر روی نامتان در بالای صفحه کلیک کنید تا گزینه ناقص بودن مدارک نمایان شود. سپس بر روی آن کلیک کرده تا صفحه درخواست نمایندگی نمایش داده شود. سپس مجددا درخواست نمایندگی دهید.

 

 

شماره حساب:

اگر درخواست شما به دلیل مشکل در شماره حساب رد شده باشد نیز بایستی وارد حساب کاربری خود شده و مانند تصویر بالا بر روی نامتان در بالای صفحه کلیک کرده تا گزینه ناقص بودن مدارک نمایان شود. سپس بر روی آن کلیک کرده تا صفحه درخواست نمایندگی مجددا نمایش داده شود. در این حالت مجددا با شماره حساب صحیح خود درخواست نمایندگی دهید.

 

تصویر کارت ملی / کارت شناسایی:

گاهی ممکن است تصویر کارت ملی یا کارت شناسایی واضح و خوانا نباشد و یا اینکه تصویر دیگری به جای آن ارسال شده باشد.

در این حالت درخواست نمایندگی شما رد خواهد شد و شما بایستی وارد حساب کاربری خود شده و مانند موارد فوق بر روی نامتان در بالای صفحه کلیک کنید تا گزینه ناقص بودن مدارک نمایان شود. سپس بر روی آن کلیک کرده و مجددا درخواست نمایندگی داده و تصویر مناسبی از کارت شناسایی خود ارسال نمایید.

 

 

 

 


http://panberes.ir/blog/post/267001

  ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.

 تلفن گویا : 87118