آموزش تغییر شماره حساب

جهت تغییر شماره حساب، به حساب کاربری خود مراجعه کرده و در میز کار، گزینه تغییر شماره حساب را انتخاب کنید.

 

 

 سپس صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود که بایستی فیلدها را با دقت تکمیل نمایید؛

 

 

1. شماره حساب 10 رقمی خود را وارد نمایید. به یاد داشته باشید که شماره حساب حتما باید به نام خودتان باشد تا درخواست تغییر شماره حساب تایید شود.

نکته: در صورتی که شماره حسابتان 9 رقمی باشد، سایت به صورت خودکار یک عدد به ابتدای آن اضافه می کند تا 10 رقمی شود.

نکته: در صورتی که شماره حسابتان بیش از 10 رقم است، به بانک مراجعه کرده و شماره حساب 10 رقمی دریافت کنید.

 

2. دفترچه حساب خود را اسکن کرده و تصویر آن را ارسال نمایید. در صورت نبودن دفترچه حساب، می توانید برگه "سامانه بانکداری متمرکز بانک ملت" و یا "فیش واریزی" که نام و شماره حساب در آن قید شده باشد را ارسال نمایید.


3.رمز حساب کاربری خود را وارد نمایید تا درخواست شما ثبت شود.

 

پس از تکمیل مشخصات فوق و ثبت درخواست، کارشناسان شرکت صحت شماره حساب و مطابقت مشخصات دارنده حساب با نماینده فروش بررسی کرده و درخواست را رد و یا تایید می کنند.

 

تغییر شماره حساب، پس از رد درخواست نمایندگی:

در صورتی که پس از ثبت درخواست نمایندگی، درخواست شما به دلیل مشکل شماره حساب رد شد، باید وارد حساب کاربری خود شده و بر روی نامتان در بالای صفحه کلیک کنید تا گزینه ناقص بودن مدارک نمایان شود.

سپس از طریق صفحه درخواست نمایندگی، شماره حساب خود را تغییر دهید؛

 


http://panberes.ir/blog/post/263001

  ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.

 تلفن گویا : 87118