از طریق سیستم اعلام کسری میتوانید کسری و خرابی محصولات سفارش خود را اعلام کنید.

نمایندگان محترم فروش

به منظور اعلام کسری و خرابی محصولات رسیده به دست شما میتوانید از طریق این سیستم مستقیما به مسئولان مربوطه اعلام کنید تا پیگیری ها هرچه سریعتر انجام شده و خبر نهایی بدست شما برسد.

توجه داشته باشید که اعلام کسری و خرابی از طریق تیکت از این تاریخ پیگیری نمی شود.

جهت ثبت کسری یا خرابی خود همانگونه که در عکس زیر مشاهده می کنید از طریق بخش لیست سفارشات دکمه اعلام کسری می توانید اقدام کنید.

در بخش اعلام کسری جزئیات سفارش انتخاب شده به شما نشان داده می شود. مشکل مورد نظر را برای کالای مورد نظر خود انتخاب و نیز تعداد کالاهای دارای این مشکل را انتخاب کنید.

در نهایت اگر نیاز به توضیحات اضافه ای که به مسئولان مربوطه کمک می کند را در بخش توضیحات نوشته و ثبت اعلام کسری را بزنید.

 

جهت پیگیری کسری و خرابی های اعلام شده خود از طریق منوی اعلام کسری های من این امر امکان پذیر خواهد بود.

 

 

زمان اعلام کسری و خرابی:

در صورتی که سفارشات کسری داد و یا اینکه اصالت آن تایید نشده و یا اینکه تاریخ انقضای آن مشکل دارد، تا 72 ساعت فرصت دارید از طریق لیست سفارشات (مانند بالا) اعلام کسری کنید.

اما اگر مشکل مربوط به خرابی کالا می باشد، حتی اگر گزینه اعلام کسری غیر فعال باشد می توانید با ارسال تیکت به واحد پیگیری سفارشات، به ما اطلاع دهید تا بررسی شود.


http://panberes.ir/blog/post/100001

  ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.

 تلفن گویا : 87118